08-372-2687 :התקשר פרוייקטים שאהבנו לעשות, דקטון אנזו - פרק 4
top of page
  • לירן - מכירות

פרוייקטים שאהבנו לעשות, דקטון אנזו - פרק 4

היום תקראו על משטח למטבח מרהיב ביופיו, סופר איכותי של אחת מיצרניות משטחי הפורצלן למטבח מהטובות בעולם.

למי שזו פעם ראשונה באתר של שיש רמי אביב, אתם קוראים סדרת כתבות על פרוייקטים שאהבנו לעשות. בפרק הקודם כתבנו על למינם סטטואריו והפעם נדבר על דקטון אנזו.

העבודה שאהבנו לעשות הפעם היא משטח עבודה מסוג גרניט-פורצלן דקטון אנזו מידות : 3.70/1.16 + דופן יורדת המשולב עם כיור וכיריים. דקטון הוא מותג גרניט פורצלן של חברת קוסנטינו הספרדית. קוסנטינו היא אחת ענקיות ייצור השיש ומשטחי העבודה בעולם ובעלת נוכחות מרשימה פה בישראל. את העבודה ביצענו עבור חברת מטבחי סמל, המובילה בתחום ייצור המטבחים בארץ.

מהתמונות מיד רואים שהשילוב של מטבחי סמל עם משטח דקטון למטבח זו החלטה מנצחת.

שיש דקטון, דגם אנזו של קוסנטינו הוא אחד הדגמים האהובים בארץ מכמה סיבות, חוות הדעת הראשונה שאנחנו שומעים על דקטון אנזו היא שילוב של לבן- קרם עם העורקים המשמעותיים נותן מראה עוצר נשימה למטבח. על-כן כמעט כל הלקוחות שקנו משטח דקטון למטבח מספרים לנו כמה מרוצים הם, ובמיוחד מהמחמאות שהם מקבלים. עבורינו החלק שמזכיר את הטבעיות הוא מה ששובה את הלב, הדמיון לשיש טבעי מסוג קלקטה, העורקים עם ההצללות, הופכים אותו לאחד הדגמים היפים והנמכרים ביותר.

חוות דעת נוספת שקיבלנו על משטח דקטון אנזו היא כמה נח לבשל במטבח, ללא חשש מכתמים. בנוסף, גרניט פורצלן של דקטון, נותן עמידות טובה לשריטות וניתן להניח עליו סירים במעלות יותר גבוהות ולמשך זמן ארוך יותר ממשטח קוורץ לדוגמא. חשוב לציין שמחירו של משטח הדקטון גבוה יותר ממשטחי הקוורץ.

 

מפעלנו, שיש רמי אביב, הנמצא בא.ת של רחובות משווק מורשה של דקטון ואנחנו תמיד דואגים לשמור על המחיר האטרקטיבי ביותר עבור לקוחותינו. לגבי הקשר לכתבה מספר-3, שניהם גרניט-פורצלן. אם אתם רוצים לראות את הדגם אנזו או כל דגם אחר של דקטון באולם התצוגה שלנו, אתם מוזמנים ולהגיע בשעות הפעילות או לתאם פגישה (חינם וללא התחייבות). תמיד כף לעבוד עם

לפרטים נוספים, הצעת מחיר או פגישת ייעוץ חינם צרו קשר או התקשרו

פרסומים אחרונים
ארכיון
קטגוריות
ניווט מהיר
bottom of page